Două săptămâni în braţele munţilor

Ideile Ştefaniei

Îmi doream de ceva vreme să evadez, să reuşesc să fiu doar eu cu mine, pentru a-mi pune gândurile în ordine, pentru a citi, pentru a afla ce vreau, pentru a mă umple de energie de la natură. Pe timp de iarnă, există o magie a drumeţiilor şi a focului ce scapără în cabane,  a zăpezii ce străluceşte în lumina palidă a soarelui de iarnă, emanând o căldură sufletească enormă, chiar daca afară sunt şi -10 gradeC.

Pe lângă ceea ce ştiam deja, am mai observat un lucru nemaipomenit, oamenii munţilor sunt diferiţi, sunt calzi şi primitori, iar dacă le baţi la uşă cerându-le adăpost, te primesc cu cel mai mare drag în căminul lor modest şi sunt fericiţi să te ajute, oricine ai fi tu, străine. Am fost uimită să văd că, în timp ce îmi făceam de cap şi încercam să descopăr cotloane cât mai ascunse şi să…

Vezi articol original 121 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

