Cap compas: Sfântu Gheorghe (Episodul III)

O MÂNĂ DE CUVINTE

Nu-i nimic. Mergem pe canal, în complex, şi prindem acolo!
Bine zis! B. a prins! Eu… mai mult m-am uitat la el, cu jind… şi înghiţind în sec… Dar nu prea mult, că seara… A împărţit!

Observaţie: dacă exsită un obiect pentru care, dacă l-aţi uitat acasă, la plecarea în Delta Dunării, merită să faceţi cale întoarsă, acesta e…sticla cu ţuică! Banii ca banii, dar niciodată nu plecaţi fără sticla cu ţuică! Face mai mult ca banii… Cu banii plătiţi, dar cu o juma’ de ţuică, cuceriţi!
Ultima zi…zi de pescuit! Eu care nu prinsesem mare lucru, eram în al nouălea cer. Aşa că m-am instalat frumos sub umbrelă şi, admirând peisajul, m-am pus pe aşteptat.

Şi am început să prind…
Primul: peştişorul de aur! Un peştic mic de tot, cu irizaţii aurii. L-am eliberat rapid, doar nu era să mă gândesc a înghiţi un personaj de basm, nu?
Şi…

Vezi articol original 491 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

