In trecere prin Piatra Neamt / Passing through Piatra Neamt

Calatorind prin tara,

Recent am facut o mica calatorie prin Moldova si Bucovina, in trecere prin cateva orase foarte frumoase, cetati stravechi si manastiri impresionante.  Una din opririle de pe traseu a fost resedinta de judet, Piatra Neamt.

Nu am stat foarte mult, dar am aucat sa ma bucur de cateva lucruri pe care le are orasul de oferit… Am aflat pe drum ca aici pot face un drum cu telegondola deasupra orasului, admirand atat privelistea din jur cat si orasul dintr-un punct inedit si urcand pana pe dealul Cozla la partia de ski… Trebuie sa recunosc ca plimbarea a fost superba si a meritat 🙂

Nu eram bine pregatit pentru trecerea prin acest oras, nestiind care sunt toate obiectivele turistice. Dar este frumos sa le descoperi pe loc la pas 🙂 Astfel din telecabina am vazut unde este Turnul lui Stefan, monumentul reprezentativ al orasului (care face parte, alaturi de biserica Sf…

Vezi articol original 233 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

