Iarna, Iașiul este mai frumos ca niciodată!

Mariana Raileanu

Înainte să urc în autocarul care avea să mă ducă la Iași pentru o mică excursie de o zi, în minte mi-au apărut cuvintele lui Grigore Vieru:

„Dacă visul unora a fost să ajungă în Cosmos, eu viaţa întreagă am visat să trec Prutul.”

Iași, Romania, decembrie 2014 Iași, Romania, decembrie 2014

Iașiul, oraș pe care l-am văzut îmbrăcat în toate hainele anotimpurilor, ieri mi s-a arătat mai frumos ca niciodată! O fi de vină straiele de sărbătoare, bradul frumos din inima orașului, spectacolul de lumini împrăștiate organizat pe toate străzile sau oamenii care cântă și se veselesc împreună – nu știu. Cert este că acest oraș expiră viață (nu doar istorie) prin toate celulele sale!

În compania ghidului nostru, domnul Sergiu Botezatu, am colindat străzile orașului și am văzut cele mai valoroase clădiri din punct de vedere istoric. Palatul Culturii, Mitropolia Moldovei si Bucovinei, Teatrul National, Palatul Roznovanu, Casa Dosoftei, Biserica “Sf. Nicolae Domnesc”, Biserica Barboi, Manastirea Golia, Biblioteca Centrala Universitara, Universitatea Al…

Vezi articol original 209 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

