Din Piatra Neamț, România

Tour around

Spre deosebire de ghinionul pe care l-am avut atunci când am mai mers cu prietenii în călătorii, de această dată vacanța a curs fără incidente imprevizibile și/sau neplăcute. Nu am stricat frigidere, nu am împins mașina prin glod și nici nu s-a stricat aceasta, nu am rămas blocați la oră târzie într-un oraș străin, fără transport public, etc. Nu am stat la vama MD-RO prea mult, deși prietenii pe facebook ne promiteau ore în șir în rânduri. Și am găsit destinația finală fără prea multe probleme.

Totuși, este impresionant cât de aproape este Europa de noi și cât de aproape sunt munții de noi. În două ore eram la Iași, iar peste încă tot atâta timp eram ajunși în Piatra Neamț.

Deși am savurat din plin călătoriile făcute în această vacanță, prin și pe lângă Piatra Neamț, cele 4.5 zile petrecute acolo au fost absolut suficiente. Așa cum noi de obicei…

Vezi articol original 454 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

