Despre Piatra Neamt – „Perla Moldovei”

GAZETA DE TAM-TAMURI marca "Elenushu"

PIATRA NEAMT LACPiatra Neamt se afla pe Valea Bistritei, la iesirea raului dintre munti. Peisajele sunt absolut superbe.

PIATRA NEAMT HOTEL PRIVELISTENe-am cazat intr-un hotel care avea vedere spre Lacul Batca Doamnei. Dimineata cand am vrut sa fotografiez imprejurimile mi se parea mie ca vad pe suprafata lacului niste „pete albe miscatoare”. 😀 Mare mi-a fost uimirea sa constat ca erau lebede.

PIATRA NEAMT LAC LEBEDELacul este populat cu lebede pe care le-am vazut mai aproape (cat se putea) atunci cand am mers spre Manastirea Pangarati

PIATRA NEAMT LA LACLanga sosea este un loc amenajat de observare a pasarilor de pe Lacul Batca Doamnei. Pacat ca sunt multe gunoaie aruncate peste tot.

PIATRA NEAMT LACUL CU LEBEDECred ca lacul este frumos si linistitor in orice anotimp l-ai vedea. Orasul ne va lasa sa ii descoperim si alte elemente interesante dupa cum urmeaza:

PIATRA NEAMT TURNUL LUI STEFANTurnul lui Stefan este simbolul orasului Piatra Neamt. Cand am intrebat un taximetrist ce se poate vedea aici acesta a fost primul obiectiv…

Vezi articol original 872 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

