De ce imi place Belgia

Jurnal de Belgia

Probabil ma repet spunand ca pentru mine, acum, Belgia e „acasa”. Ce o fi in cativa ani, nu stiu, dar deocamdata aici e bine. Si nu ma refer doar la job, ci la viata mea in general. Si m-am gandit ca poate ar fi bine sa fac o lista cu motivele pentru care mie imi place Bruxellesul si Belgia, in general. Bineinteles ca sunt oameni carora nu le place, fiecare are dreptul la opinia sa. Doar ca ii rog frumos sa nu incerce sa ma convinga ca au dreptate, exact cum eu nu incerc sa-i conving ca e asa cum spun eu. 🙂

Ciocolata

Serios! Cata ciocolata artizanala gasesti aici, nu poti manca. Si nu ma refer la binecunoscutele Milka, Godiva si Leonidass, ci la ciocolata facuta in laboratoare mici pe care o gasesti doar in cate un anume magazin. Tablete imense de ciocolata din care iti rup si tie…

Vezi articol original 544 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

