Danemarca-Fredericia

Cronologie de ganduri

10995937_966640440026288_5174508333708990524_nNu am vrut să lăsăm Dragobetele să treacă pe lângă noi doar pentru că suntem într-o ţară străină, aşa că după ce ne-am răsfăţat cu mici bucurii pentru sufletele noastre, R. a avut ideea de a ne lua liber toată ziua şi să plecăm de nebuni într-un alt oraş: Fredericia.


streets-of-fredericia

După ce a rezolvat cu biletele şi ne-am văzut în trenul care trebuie, la timp…am ajuns şi-n noul oraş unde nu ştia niciunul …nimic. Era frig, vremea nu ţinea cu noi, dar vorba aia: „Suntem în Danemarca!”. Am cutreierat orăşelul cu căsuţe cochete care mai de care şi pliiiiin, pliiin, pliiin de ghiocei (aşa că am luat câţiva şi acasă ca suvenir).


20150224_162752

La un moment dat ne-a atras atenţia un câine ciobănesc german-rasa preferată a lui R.şi în timp ce încercam să-l facem să ne bage puţin în seamă, un om a spus: „Ai grijă să nu o muşte!”. A fost drăguţ…

Vezi articol original 169 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

