10 motive pentru care să vizitezi Estonia

SLOWAHOLIC®

Am vrut să plecăm la început de an într-un loc unde nu mai fuseserăm niciodată. Și am ales Tallinn, capitala Estoniei. 2014 a fost un an cu multe încercări și momente complicate, dar Dumnezeu, în infinita Lui mărinimie, compensează întotdeauna. Și a făcut astfel încât pe lângă Tallinn, să primim bonus Varșovia și Helsinki, însă despre acestea, cu altă ocazie. 🙂

Deși citisem despre Estonia și despre Tallinn, am plecat oarecum fără așteptări. Ceea ce a fost minunat, pentru că toată călătoria s-a dovedit a fi o încântare și o surpriză continuă. Una foarte plăcută. Rareori mi se întâmplă să îmi placă un loc atât de mult, încât să plec de acolo cu dorința arzătoare de a mă întoarce să văd mai mult și asta cât mai curând. De data acesta îmi doresc din tot sufletul să revin la Tallinn și să cunosc și restul țării, preferabil într-un tur cu mașina…

Vezi articol original 354 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

